Formy płatności

Sprzedający udostępnia następujące formy płatności:

  1. Płatność za pobraniem – Kupujący płaci gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki. Gotówkę należy przygotować przed przyjazdem kuriera. Za możliwość płacenia przy odbiorze pobierana dodatkowa opłata, widoczna każdorazowo przy wyborze metody płatności.
  2. Przelew tradycyjny na konto bankowe Sprzedającego:

    SANTANDER 42 1090 2095 0000 0001 0793 0015
    lub
    PKO 59 1020 3017 0000 2402 0339 9169
  3. System PayU - bezpieczeństwo i szybkość transakcji zapewnia firma PayU S.A. W tym przypadku Kupujący ma do dyspozycji następujące opcje:
    • kartę płatniczą - VISA, MasterCard
    • szybkie przelewy większości polskich banków (Kupujący wybiera ten bank, w którym ma swoje konto) - szczegółowy wybór sposobu zapłaty pojawi się dopiero po zatwierdzeniu zamówienia. Po zatwierdzeniu sposobu płatności Kupujący zostanie przekierowany na stronę swojego banku. Od tego momentu Kupujący korzysta z zabezpieczeń, które oferuje jego bank. Kupujący zostanie poproszony o zalogowanie się i potwierdzenie zapłaty. Cała płatność zostanie automatycznie przygotowana, więc Kupujący nie będzie musiał wypełniać żadnych dodatkowych formularzy.

Dostawa

  1. Sprzedający odpowiada za sprawne dostarczenie towaru do Kupującego. Kupujący nie ma zatem możliwości wyboru firmy kurierskiej.
  2. POCZTEX - kurier POCZTY POLSKIEJ S.A.- dostarczy zamówione produkty pod wskazany przez Kupującego w zamówieniu adres, w terminie określonym statusem produktu.
  3. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
  4. Kupujący zostaje poinformowany o zmianie statusu zamówienia przez Sprzedającego pocztą elektroniczną.
  5. Jeśli została wybrana forma płatności inna niż opłata za pobraniem, towar zostanie wysłany niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego.
  6. W przypadku wyboru systemu PayU, wysyłka nastąpi od razu po dokonaniu płatności z potwierdzonym statusem.
  7. Zaleca się, aby Kupujący, będący konsumentem, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (np. kurier), a w przypadku ewentualnych uszkodzeń, spisał odpowiedni protokół dostępny u przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Kupujący będący konsumentem skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedającym telefonicznie: 76 878 02 39 lub mailowo: sklep@modo4u.pl.
  8. Kupujący może także odebrać towar osobiście w magazynie Sprzedającego w Modlikowicach 3a, 59-516 Zagrodno od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00. Sprzedający nie posiada jednakże ekspozycji oferowanych towarów.

    Uwaga!!! Kurier nie wnosi towaru do domu lub mieszkania.
Dodane do porównania