Formy płatności
Sprzedający udostępnia następujące formy płatności:
- Płatność za pobraniem – Kupujący płaci gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki. Gotówkę należy przygotować przed przyjazdem kuriera. Za możliwość płacenia przy odbiorze pobierana dodatkowa opłata, widoczna każdorazowo przy wyborze metody płatności.
- Przelew tradycyjny na konto bankowe Sprzedającego:
SANTANDER 42 1090 2095 0000 0001 0793 0015
lub
PKO 59 1020 3017 0000 2402 0339 9169 - System PayU - bezpieczeństwo i szybkość transakcji zapewnia firma PayU S.A. W tym przypadku Kupujący ma do dyspozycji następujące opcje:
- kartę płatniczą - VISA, MasterCard
- szybkie przelewy większości polskich banków (Kupujący wybiera ten bank, w którym ma swoje konto) - szczegółowy wybór sposobu zapłaty pojawi się dopiero po zatwierdzeniu zamówienia. Po zatwierdzeniu sposobu płatności Kupujący zostanie przekierowany na stronę swojego banku. Od tego momentu Kupujący korzysta z zabezpieczeń, które oferuje jego bank. Kupujący zostanie poproszony o zalogowanie się i potwierdzenie zapłaty. Cała płatność zostanie automatycznie przygotowana, więc Kupujący nie będzie musiał wypełniać żadnych dodatkowych formularzy.
Dostawa
- Sprzedający odpowiada za sprawne dostarczenie towaru do Kupującego. Kupujący nie ma zatem możliwości wyboru firmy kurierskiej.
- POCZTEX - kurier POCZTY POLSKIEJ S.A.- dostarczy zamówione produkty pod wskazany przez Kupującego w zamówieniu adres, w terminie określonym statusem produktu.
- Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
- Kupujący zostaje poinformowany o zmianie statusu zamówienia przez Sprzedającego pocztą elektroniczną.
- Jeśli została wybrana forma płatności inna niż opłata za pobraniem, towar zostanie wysłany niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego.
- W przypadku wyboru systemu PayU, wysyłka nastąpi od razu po dokonaniu płatności z potwierdzonym statusem.
- Zaleca się, aby Kupujący, będący konsumentem, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (np. kurier), a w przypadku ewentualnych uszkodzeń, spisał odpowiedni protokół dostępny u przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Kupujący będący konsumentem skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedającym telefonicznie: 76 878 02 39 lub mailowo: sklep@modo4u.pl.
- Kupujący może także odebrać towar osobiście w magazynie Sprzedającego w Modlikowicach 3a, 59-516 Zagrodno od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00. Sprzedający nie posiada jednakże ekspozycji oferowanych towarów.
Uwaga!!! Kurier nie wnosi towaru do domu lub mieszkania.